Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Ny här:)

Av Anna Lindahl - 29 april 2009 23:07

Då har man bytt blogg och hamnat här. Det var Sandra som visade mig hur bra den här ska vara så tänkte att jag måste testa för den borde vara bättre än den gamla i alla fall.

Lite kort om vad som hänt nyligen.
Har för ca en månad sen flyttat till Jönköping från lilla Aneby och bor just nu med min pojkvän. Men vi ska troligen säga upp den igen och ta varsin istället.
Jag har också hunnit bli 20 nu förra fredagen så äntligen kan man sköta sånt själv:)

Ska nu sätta mig och fixa lite med den här kommer ett till inlägg sen om vad som hänt underdagen sålänge tycker jag att ni ska ta och lyssna på den här låten
Alesha Dixon - Breathe Slow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Lindahl - 1 juni 2009 17:50

http://lindahlskan.blogg.se/Det är min nya blogg. Kan inte bestämma mig vart jag vill ha min blogg, men här kunde man gör så mkt mer själv med bloggen så den kändes ännu mer personlig så jag flyttar dit nu tror ja i alla fall:) ...

:(

Av Anna Lindahl - 1 juni 2009 10:50

Pierre har åkt nu för att hjälpa Kalle att flytta sina grejer först nu för att sen ta Pierres grejer till hans (Kalles) gamla lägenhet. Så nu blir man särbo. Vädret är störtskönt ute. Låg en stund i solen typ 10 minuter eller något blir så himla rast...

Av Anna Lindahl - 31 maj 2009 00:31

Blev att jag drog till Aneby i alla fall igår. Träffade sara också och åkte ut och kollade hur det såg ut ute i villvagnen. Såg helt okej ut, men det är långt kvar ;) Sen på kvällen så stack jag till Rix Fm festivalen i Jkpg. Gick dit själv.. känner ...

Av Anna Lindahl - 30 maj 2009 11:22

Skrev visst inget igår. Fast det hände inte så mkt mer än att det blev kaos på jobbet för att dom i Sthlm höll på med någon jävla uppdatering efter kl fyra på en jävla fredag. Dom har inte så mkt innanför pannbenet. Blev helt sjukt i shopexpress kass...

Av Anna Lindahl - 28 maj 2009 20:20

Kom nyss hem från att ha varit hundvakt åt lilla söta Maja. När jag stod i Aneby och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig så såg jag världen mest sötaste grej :) Det var en liten harunge som hoppade efter och typ försökte fånga skator som ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Helt fantastisk!!
 Mycket bra
 Bra
 Helt okej
 Inte så jättebra
 Dålig
 Sjukt dålig!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards